fredag 25 februari 2011

Shop Like Crazy

Not. Det ända jag har köpt idag är en svart blus. Från H&M. Den är väldigt simpel men fin, och det skulle passa med jeans och en färgad skarf med. Den kostade 9,95 €. Och nu ska jag passa på att säga att i den H&M som jag var i är det REA, så fram med era plånböcker LET`S SHOP GIRLS ( AND BOYS) ;). Sedan köpte jag en 30 centimeters lång SUBWAY och blev mätt som en plätt. Och en Spice Ice glass. Jag sätter en bild på min skjorta senare idag ( jag lägger också en bild på skarfen jag har på mig nu och jeansen)^^ jag redigerar mitt inlägg så.. För nu ska ja och titta på tv. (:: Såja nu har jag redigerat, just so u know(:

Här kommer skjortan som jag lovade (lite försenad >:-/ ) men iallafall, där är också skarfen som är ganska gammal så jage vet inte varifrån eller vad den kostade. En topp från Cubus för 9,95. Och jeans.

Samma kläder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar